Veelgestelde Vragen
LEVERING
Wat is de levertijd?
Alle bestellingen, voor 12.00 uur worden op dezelfde dag nog overgedragen aan de verzender. Dat betekent dat u doorgaans de bestelling de volgende werkdag in huis heeft.
Waar is mijn bestelling?
Uw bestelling wordt met een track & trace nummer verzonden, zodat u de zending kunt volgen. Mocht het verzendproces niet goed verlopen, verzoeken we contact op te nemen met de klantenservice via centermeta@outlook.nl
zodat we u verder kunnen helpen.
Wat als mijn artikel niet op voorraad is?
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, kan het zijn dat niet elk artikel voorradig is. Wij wachten dan met verzenden tot uw bestelling compleet is. En informeren u over de nieuwe leverdag.. Als u het product niet meer wenst te ontvangen, kunt u de bestelling kosteloos annuleren.
GARANTIE
Kapot bij ontvangst?
Als u een artikel ontvangt dat kapot is, neemt u dan contact op met de klantenservice via centermeta@outlook.nl met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.
RETOURNEREN
Waar vind ik het retourformulier?
U hebt het recht de goederen zonder opgave van redenen te retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Wij verzoeken u het retourformulier volledig in te vullen, uit te printen en mee te sturen met de retourzending. Ons retouradres is Verbreepark 8B 2731BR Benthuizen
Wat zijn de retourkosten?
De kosten van retourzendingen (€3,99) zijn voor eigen rekening en worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag tenzij het een fout van Metamex betreft. In dit geval kunt u gebruik maken van het gratis antwoordnummer. Deze staat vermeld op het retourformulier. U kunt het pakket ook rechtstreeks naar ons retouradres terugsturen; Verbreepark 8B 2731BR Benthuizen
Ontvang ik al mijn geld terug?
Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten
voor de verzending worden snel gerestitueerd en in ieder geval binnen 14 dagen nadat wij de melding van herroeping hebben ontvangen. Indien wij de retourzending niet binnen 30 dagen ontvangen hebben, dan wachten wij tot wij het artikel ontvangen hebben of tot u kunt aantonen dat het artikel is retour gezonden. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wat als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Bij ontvangst van een verkeerd artikel controleer je eerst welk artikel je hebt besteld en welk artikel is bevestigd via de e-mail. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, dan verzoeken wij binnen 30 dagen contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik alle producten retourneren?
Ja, alle producten kunnen ongeopend en in de originele verpakking worden geretourneerd binnen de geldende termijn. Bij twijfel verzoeken we om eerst contact op te nemen met de klantenservice. Geopende producten die zonder overleg worden geretourneerd worden niet geaccepteerd.
BETALEN
Kan ik betalen via iDEAL?
Dit is Het is momenteel alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. U kunt direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank.
VERZENDKOSTEN?
Bestellingen vanaf 25 euro worden gratis verzonden. Tot 25 euro betaald u 4,95 voor verzending.